keskiviikko 23. helmikuuta 2011

Tahon jo rundille. . .

Kirjoittaja: Achu.

Wow, joku älynny vaihtaa se hiton kukkatarhakrumeluurin pois täältä. Vai mitä se ees esitti, lehmihakaa varmaan. Joku vois heittää parilla kananmunalla ja rumalla sanalla sitä joka sen alkuperäisen tänne valitsi.

Olis taas näemmä mun vuoro kirjoittaa, mut mun pää on täl hetkee aika täynnä tulevaa kiertuetta. Uus levy meiltä julkastaan ens viikolla Briteissä, Jenkeissä, Saksas ja Ranskas, ja kantaa nimee Catching up the fireflies. Levy ei pohjaa mitenkään eläimiin, siel ei lauleta tulikärpästen iltalauluja tai mitään, vaan symbolipohjilla mennään. Luulisin. Ekaa singlee on luukutettu radioissa reippaat kolme viikkoo, ja ihan hyvihän tää tuntuu sujuvan. Jos biisi on teidän korvien ohi menny, too bad, mutta koettakaa kestää. Kyl te sen ehk viel kuulette. Lyriikat on mun väsäämii aika monetkin, tai toi sinkkubiisi mikä nyt on, elikkäs Wrong Number, on mun ja Leen käsialaa. Kohtuullisen naseva zibale. Saatte lyriikoita kunhan mä jaksan kirjotella ne nuottikirjoista. Eli ehkä ens kerral.

Kiertue starttais sit kaks viikkoo levyn julkkareist, ja tavoitteena ois kiertää ihan liian monta paikkaa ihan liian lyhyessä ajassa. Urgh, voisi joku sanoa, mut te ootte niitä jotka ette oo kiertäny. Oottakaas kun näätte mun päivityksen vaikka keikan jälkeen, niin kohta ootte kaikki jalka levy-yhtiön oven välissä huutamassa että haluutte esiintymään vaikkei teil minkäänlaisii lahjoja oliskaan. Kokemuksen syvällä rintaäänellä vannon.

Meitä voi bongailla vähän mistä sattuu.. Hitto kattokaa mainoksista, en mä jaksa olla mainostamassa. PR on sitä varten, mä vaan soitan, laulan ja elän musiikille. Ja toisinaan nautin elämästänikin. Suosittelen lämpimästi muillekin. Mun elämästäni nauttimisesta siis B)

Aika rientää. Meidän limo on just pressitilaisuushotellin luona, eli lopetanpa. Pitää lepyyttää lehdistön himot, jos näin voi sanoo. Adios.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti