torstai 7. huhtikuuta 2011

Ohhohoho.

Kirjoittaja: Oliver.





Bongasin kaverituttavafrendini blogista tällaisen überjännän gallup-tapaisen tökkelin ja tuumasin että kun tällä erää en keksinyt muuta aihetta val- anteeksi kirjoittaa, niin kerronpa teille asioita itsestäni. Ja passaan pallon samalla seuraavien viikkojen kirjoittajille. Aron taitaa tulla seuraavana. Toivottavasti veikkoseni saa tosi nihkeitä kysymyksiä 8) Mutta asiaan.

Päivä 1 - Esittele itsesi

Jos ei ole vielä selvennyt, on nimeni tosiaankin Oliver Synopsis. Oikeeta nimeäni en mielelläni kertoisi kikattelevian ja pyörtyilevien fanien takia. Twist se ei ole. Eikä Jamie myöskään ole etunimi. Ikää on 21 vuotta, ja kesäkuussa ikää tulee taas lisää. Kuudestoista päivä, jos mun muisti vielä on oikeassa. Elossa olevat vanhemmat, eivät minusta tykkää kun tykkään väärästä sukupuolesta ja karkasin vielä kotoakin kun piti päästä rakentamaan elämää, eikä pelkkiä torneja niistä rakennuspalikoista mitä kotona oli. Ei sillä että mä niillä oisin vielä teini-ikäisenä leikkinyt. But you get the idea, right?

Asun tällä erää yksin yhdessä ullakkoasunnossa melkein keskustassa in a place called London. Haluaisin kissan, mutta en saa koska olen allerginen ja kissa sotkee paperini ja oman elämäni silkalla olemassaolollaan. Olen kade yhdelle tutulleni Williamille jolla on about vuoden ikäinen kissa nimeltä Rölli. Mrrr. Ja mähän en pehmoleluihin sorru. Tunnen liian monta nynnyä joka nukkuu vielä tässäkin iässä vakituisesti nallukan kanssa jos tulee yksinäinen olo.

Ööö no tosiaan oon ammatiltani sarjakuvapiirtäjä ja multa julkaistaan vakituisesti kahta eri sarjakuvaa - Lihava kissa ja herra Pulsu ja Miksi meninkään naimisiin. Okei kummastakaan elämästä mulla ei ole mitään tietoa, mä en ole ikinä ollut naimisissa, pulsu, tai lihava kissa, mutta oon nähnyt mielestäni erilaisia elämiä sen verran, että oon uskaltanut tarttua näihin aiheisiin. Ja ainakin popula tuntuu tykkäävän kun mä olen vielä saanut työnikin pitää.

Elelen sinkkuna, muttei se mua paljoakaan kalva. Mitä nyt, kun on tullut tähän ikään mennessä seurusteltuakin ihan muutamaan otteeseen, niin muutama suhde ei ole päättynyt kaikkein näteimmällä tavalla että I kiss your cheek say bye and go away. En toivottavast kuulosta täydeltä a-holelta kun sanon tän, mutta oon aina silti yrittäny kattoo eteenpäin vaikka eron hetkellä tekiskin. Nyt on päällä vaan ton Constantinon metsästäminen. Ylihuomenna taas Criquettes kutsuu!

Mä rakastan olla sosiaalinen ja heittää hyvää läpänderiä. Ja vielä enemmän huonoa läbänderiä. Harrastuksiin mulla kuuluu elokuvat, valokuvaaminen, ruoanlaitto ja liiallinen juominen aina kerran pari kuussa.

Kaiken kaikkiaan nautin elämisestä. Olen jee-mies. En kursaile turhia, nappaan kiinni kaikista tilaisuuksista mitä vain eteeni tulee ja toivon etteivät ne sitten johda ansakuoppiin. Harvemmin ovat johtaneetkaan, joten mun tulevaisuus on varmasti todella synkkä kun olen tähän mennessä ollut niinkin onnekas.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti