perjantai 22. huhtikuuta 2011

Juu aar pjuutiful tunnustus/haaste

Kirjoittajat: Iitu, Oliver, Achu.

Iitu: Pojat, mie alotan tän kertomisen. 8)

Achu: Senki pälli ¤%%¤**+@££@ tää on mun kirjoittamisviikko!

Iitu: Oo hiljaa, sä oot mun luomus ja mä saan rynnii sun eelle jos haluan.

Achu: ........ Haise pahalle suomalainen. Mä haluan kirjoittaa ekana.

Oliver: Voitteko te millään rakkaat homoni riidellä yhtään hiljempaa =__= Mun aivoihin sattuu.

Iitu: ... Mä sitä paitsi alotin jo kertomisen :o Mie kirjootin nimittäin kirjotin ton ylimmän lauseen!

Achu: EN OO HOMO suksi pippurimetsään senki persereino!

Iitu: ACHU ET NYT SENKI URPO HEITÄ SILLÄ TUOLILLA!!!!

Achu: MINUN KUNNIA KYSEESSÄ JO ON P**¤%¤¤%# H*%"!"#"!!!!

Iitu: TÄÄLLÄ EI KIROILLA asfgtrtynuunnniiihhjjjjaaaaaaaaaaaa....!!

Oliver: Älkää oikeesti huutako <___<'''

Iitu: Otakko Oliver-ressukka aspiriinia .__..... Ai okei... joo mää ainakin vaikenen.. sori..

Achu: Voi v*tun neiti..... Hittoako mulkoilet mua tollain suomipummi?

Iitu: Voitaisko me nyt vaan hoitaa tää pois alta... jos mie kauniisti pyydän armahaiset suurenmoiset hahmoseni. Olispa joku muu suostunu tähän..

Achu: Joo kyl me tiietään et sä haluisit Aronin paikalle. Se näkyy sun paidastaki.

Iitu: 8D Mä tein tän ihan ite!

Achu: Hienoa oi luoja. Alota jo.

Iitu: AI saanko mä - joojoo laske se tuoli. Mä hoidan.

You are beautiful - haaste ja tunnustus kaikille blogistanian kauniille ja valovoimaisille kirjoittajille (lol miks mä sain tän ö_ö ). Tehtävä on simppelisti julkaista näkyvillä omalla blogisivustollaan 3-5 kuvaa, joita ei minnekään vielä koskaan ikinä ole kehdannut, halunnut, uskaltanut, voinut tai yksinkertaisesti osannut julkaista missään paikassa täällä Internetin ihmemaassa. Tämänpä jälkee sopii tunnustus jakaa eteenpäin kolmelle muulle kirjoittajalle.

Pari sanaa vielä erikseen. Koska blogissa on enemmän kuin yksi kirjoittaja, piti vastuuta vähän jakaa suuntaan jos toiseenkin minkä seurauksena saatte nautiskella kolmesta eri kuvasta. Järjestyksessä ensimmäisenä Achilleus.

Achu: V*ttu nainen älä käytä sitä nimeä.
Iitu: D8 MUKA NAINEN!
Achu: Lol se loukkaantu.Mun tämä kuva tässä (yläpuolella tosiaan) on yks kuvista meidän parin vuoden takaiselta Euroopan kiertueelta. Oltiin jollain abiristeilykeikalla, ja mielenkiintoisen ja vivahteikkaan (tuloksena oksennuksesta likaiset housut, kokista ja kusta yökerhon matoilla ja kaiken päälle vielä sähkökatkos) päädyin illemmasta Leen kanssa katselemaan aurinkoa ja onnekseni kamera oli messissä mukana. Oli komeata. Joskus uusiks!

Ja seuraavana Oliver 8)
Oliver: ..... Okei kuva on hemmetin härö. Mä olen tuossa tilanteessa huppelissa, myönnän sen. Niin kuin olin muuten eilenkin. Hupsista. Kaduttaa I__I Olin kerran siis festareilla, ja joku mun tuttu meni nappaamaan kuvan kun olin harrastamassa sumopainia. Oli muuten hyvännäköinen jätkä mun kanssa kisaamassa! Yritin saada jotain lämmityksen kaltaista aikaan, u know, ei festareilta kesällä yksin kannata lähteä, muttei silloin tärpännyt. Jospa joskus uudestaan. Noiden festarien mahtavin esiintyjä on jäänyt ikuisesti kaikumaan mun päähäni. Kauan eläköön Psychostick.

Ja viimeisenä sitten.. Iitu.


Oon niin kaunis ja hemmetin pishoonen. Tässä tilanteessa voisi sanoa että kuva kertoo enemmän kuin ne sanat, mutta jaanpa silti pari valittua tähän loppuu. Olin viime kesänä ekaa kertaa crossaamassa Traconissa muijapor- anteeksi, ihkudaa huippujen haniballeroiden kanssa crossailemassa Yami no Matsuei-sarjan hyyppiä, ja tuloksena syntyivät hahmot Asato Tsuzuki (Kaisamies), Kazutaka Muraki (Suvisetä) sekä itseni keskeytetty yhd- anteeksi. HIEMAN PARANTELUA KAIPAAVA Kurosaki Hisokani. Törmäsin tähän kuvaan tällä viikolla (ja nyt se on tietokoneen taustakuva. Eheh.) Pockyt on rakkaus. Anteeksi ihmiset kun en kysynyt lupaa käyttää näitä kuvia 8DDd

(Hitto en ees tiiä lukeeko nää tyypit ketkä tähän liitän tätä blogia. No jaa!)

1 kommentti: