sunnuntai 17. huhtikuuta 2011

Hiljaista mutta mikäpä siinä.

Kirjoittaja: Aron.





Hiljaista hiljaiseloa viettelen yksikseni tämän illan. Izumilla oli iltavuoro duunissa, ilmeisesti siis ainakin jotkut yrittävät palata takaisin normaaliin arkeen katastrofin jälkeen. Itse en vielä ehkä ole siihen täysin valmis, tai no, en nyt tiedä vaikuttaako tämä omaan arkeeni suurestikaan. Istun yleensäkin aika paljon sisällä ja jos ankeata meinaa liiaksi olla, otan jalat avuksi ja taaperran Izu käsikynkässä katselemaan mitä pihalla ja lähiympäristössä tapahtuu. Ihan kuin koira ja sen omistaja. Eheh..

Olen alkanut miettimään että.. mitä omalle äidille kuuluu. Viimeksi näin häntä viime vuoden puolella vilaukselta. En halua tuota aikaa muistellakaan tosin sen enempää, mitä on pakko. Enkä siitä vielä halua sen enempää kertoakaan. Mutta vaikka kuulostankin mammanpojalta, niin kai nyt voin sanoa että mun on käynyt mielessä pienoinen huoli että onko se edes vielä elossakaan. En tiedä ollenkaan, missä päin maailmaa se kulkee sen sikamaisen aviomiehensä kanssa jonka kihlaukseen se suostui vain koska ei varmana nähnyt muutakaan toivoa, tai mitä sille kuuluu, tai onko sillä mua yhtään edes ikävä. En tiedä. Epävarma meininki.

Mun pitäis seuraavilla viikoilla saada tehtyä kokonainen kuvitus yhteen lasten satukirjaan jonka nimi tais liittyä jotenkin eläinsatuihin ja ihmisiin... Ilmeisesti se on joku vähän mukautettu versio alkuperäisestä, tai ainakin kuvituksen puolesta jotain uutta suuntaa... Melkein olen kateellinen kun nykypäivänä lapsille kerrotaan viisaampia satuja missä on iloisemman värisiä kuvia ja opetus näkyy selkeänä lopuksi. Eikun no kerrottiinhan niitä munkin lapsuudessa. Hababbaba aivoissa jumittaa.

o.o Piakkoin saan palkan millä meinasin ostaa kissan. Sellaisen pehmoversion ku Izu inhoaa oikeita eläimiä... vai olikoha se toisinpäin. Mutta en halua ottaa riskejä sen suhteen, kuitenkaan. Muuten rahat menee säästöön..... luulisin. En halua rakennella mielikuvia liian varmoiksi kun tulevaisuudessa ne saattaa hyvinkin muuttua.

Päivä 4 - Tätä olen syönyt tänään

Ensinnäkin oon syöny mielestäni hyvin! *seläntaputuksen paikka* Aamupalalla appelsiinimehua ja omenaa ja jogurttia ja sitte käytiin syömässä patonkia lähellä ravintolassa ja Izu värkkäs jotai... hienoa thaiwokkia illasta. Oon napsinu sitä suoraan tosta pannulta höhö onneksi ei ole näkemässä miten epäsiisti olen owo'' Äsken ajattelin että rikkoisin munia pannuun mutta kaikki tais mennä eilen... voivoi. Kokeilen vielä saanko avattua vaikka säilyketölkin saksilla tai jollakin että voisin vedellä papuja ja paahtoleipää o.o

1 kommentti:

  1. Haaste blogissa sinulle ! Saa soveltaa blogin erikoislaatuisuuden suhteen vaikka blogin kirjottajiin, mutta kaikkein näkisin Iitun itse tekevän tämän :D Toki bloggeriin ei tarvitte välttämättä laittaa, onhan sitä galtsukin vaihtoehtona.

    VastaaPoista