keskiviikko 16. maaliskuuta 2011

Raporttia kamun puolesta.


Kirjoittaja: Lee.

Konnichiwa.

Yup, that's me. Lee Shimura Broken Ornamentista. Ja kyllä, teksti jota tästä luette, on tekstiä jota minun sormeni ovat taiteilleet minun oman laptopini näppäimistöllä. Kyllä. Ja minä olen tuossa kuvassakin. Mutta koettakaa olla välittämättä paljoa tästä asiasta, olen kaverin asialla enemmänkin.

Kuten varmaan kaikki asiaan perehtyneet tietävät, on Japanissa sattunut vakavanpuoleinen luonnonkatastrofi. Taifuuni on iskenyt ja tehnyt tuhojaan siinä määrin, että luultavasti ainakin kaikki japanilaiset ja suuri osa muuta maailmaa ovat kauhuissaan. Tuhot ovat olleet massiivisia, sitä voitte tarkastella paremmin täältä. Yleinen kriisitila on päällä edelleen, ja uskon että tämä paniikki tulee kuohumaan vielä pitkänkin aikaa.

Mutta en tullut tänne leikkimään uutisankkuria, suurimmat pahoitteluni siitä. Tämä ei silti tarkoita ettenkö olisi huolissani tilanteesta ja kaikista ihmisistä, jotka siihen ovat yhteydessä ja kärsivät. Perimmäinen ajatukseni tämän ilmoittamistekstin pohjalla oli ilmoitella teille Aronista, jonka olisi tällä viikolla ollut tarkoitus kirjoitella merkintää. Nyt mennään ainakin oman kalenterini mukaan keskiviikossa ja hän ajatteli että täällä saatettaisiin olla peloissaan. Aron kun asustelee Japanissa. Ei sentään siellä, missä tuo pahin purkaus sattui, tai näin olen ymmärtänyt, vaan melko keskiosassa Japania jonkun miekkosen kanssa. Tieto on meillä kulkenut tämän viikon aikana taholta toiselle (infoa on mennyt mm. korelais-japanilaisen Javin kautta Iso-Britannian Oliver Synopsiksen ja Constantino Frostin kautta sekä Achulle Jenkkeihin että Achun kautta minulle, joka sitten kirjoitin tämän teillekin.)

Lähinnä ilmoitusasiani tässä oli siis, että sekä Aron että hänen kuulema-kovin-ihastuttava poikaystävänsä ovat kyllä turvassa, mutta että tietoliikenneyhteydet Japanissa päin ovat aivan päin prinkkalaa suurten ydinvoimaloiden purkautumien jäljiltä. Mutta kyllä Aron palaa vielä takaisin. Toivon että tilanne alkaa piakkoin parantua, hän saa sitten kertoa itse paremmin millaisia kokemuksia ja tunteita on tämäkin hänessä herättänyt.

Rakastakaa mua ja Broken Ornamentia, tulkaa keikoille. Rakastakaa toisianne, tulkaa yhdessä meidän keikoille. Heha. Jaksakaa ihmiset.

-Lee Shimura.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti