sunnuntai 27. maaliskuuta 2011

Ka-CHINNN-ga.

Kirjoittaja: Achu.





Mmmäpä osasinkin muuttaa tätä ulkoasua! In your face Aron, ku sä et yksin osaa edes kuvaas lisätä. Nyt kun kerta istuit siihen tuijottelemaan uusinta luomustani, pidä takamus vielä hetken aikaa penkissä ja keskity kuuntelemoon ku mä kerron jottai täst uuesta kuossista.

Meill' on ensi viikolla tulossa keikkaa Venäjällä asti, ja alunperi oli vissii ajatus et mä hoitaisin tän merkinnän venäjän kielellä, tai niil kurillisil kirjaimilla vai mitähän ne nyt olkoot, mut koska venäjäläiset vain ois ymmärtäny mun pälinää sillooin ja ja ne jotka opiskelee venäjää tietteskin, kanssa.. Kunnia heille mut musta mä en nyt osannut valita sitä tuolta valikoista. Ainoo mitä mä osaan venäjän kielellä kertoo on mitä mulle kuuluu ja kuinka paljon vuotta mä oon. Ainnii. Mun piti ulkoasust jakaa pari sanaa.

Ihan selvää visiota mä en tielle osaa jaella. Mut venäjämeininkiihin mä tällä pyrin, ja aattelin et ornamenttimaisuus ois jotain mitä venäjäläiset vai onkse venäläiset, tykkää käyttää. Nii ja sit ku viimeks kävin olemassa täällä (oli kaunis hotelli, aiheutettiin viemärien tukkeutuminen plus revittiin parit lakanaiset muun muassa), nii oli joku Lilan värin festivaali tai joku sellane ja siellä oli iloisia ihmisiä paljon ja melleki ripustettiii kaikkia viirejä päähän ja huiveja ja kaikki tanssi, soitti epämääräistä musiikkia ja kaikkialla liehu viirejä lisää missä loisti sateenkaariii. Oli tervetullut olo heti ensimmäisenä iltana jopa enne keikkaakin jo..

Ja no ööö.... derp jee. Osaisinpa mä laulaa jonku muun venäläisen biisin ku sen ikuisen Kaalinkkammaljaan. Mut innoissani voin sanoo oottelevani sitä keikkaa missä me tullaan soittamaan. Pitää asua ainakin kehitellä vielä ja wwiiiuuhhsshh vaikka mitää!

Oho mun viikko loppuuki tähän päivään. Schaibaaaaaa. Mua tapaa seuraavilla viikoilla ympäri maailmaa, listas tais oleilla ainaki Venäjä, Ruotsi (pffhahaha), Norja, siitä Ranskaan ja Saksaan, ja sit oli jotain paikkoja tuolla Majorkkojen ja Las Palmasien seudulla. Espanjassa oli pääkeikka ja muita en muista kunnolla. Reitillä en jaksa aatella ku soittamista, hei. Niin ja lyriikoita. Niitä pitäis kehitellä lisääkin . . . missä inspis, haluaako joku antaa sen numeron niin varaisin ajan inspisterapiaan...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti