maanantai 6. kesäkuuta 2011

Kesäjeejee~

Kirjoittaja: Aron.

Hauskaa viikonalkua kaikille!

Kesä kukkii viimein Japaniassakin päin. Helle on viimeiset pari viikkoa hellinyt melkein liikaakin, ja helposti palavana otuksena olen lähinnä tyytynyt kulkemaan valtava aurinkorasvakerros suojanani kulkemaan kaupungilla ja rannoilla, jos mieli on halajanut muualle kuin sisätiloissa pysyttelemiseen.

Viime vuonna mun kesä ei oikeastaan ollut alkujaankaan mukavaa aikaa. Olin just karannut yhdestä vähemmän mieluisasta paikasta, josta en tässä blogissa aio sanaakaan enempää teille kertoa, ja päätynyt elelemään kadulle, vailla minkäänlaista tietoa siitä missä mä tulisin viettämään minkäkin päivän siitä eteenpäin. Kesä oli kuitenkin ihan kohtuuhyvä aika päätyä sinne kadulle. Sadesäitä ei juurikaan ollut, vaan päivisin oli mukavaa, ja jos oli ovela niin helpolla sai käärittyä kasaan jonkinlaiset ravinnot kullekin päivälle. Toki sitä ruokaa nyt ei mitenkään liian paljoa tullut, niinpä mä laihduin tona kesänä ihan ylisurkeaan kuntoon. Pari kertaa kuukaudessa mut oli kuskattava melkein väkipakolla sairaalaan tervehtymään ravinnon puutteen takia, ja koska mä en ikinä ole pitänyt sairaaloista enkä varsinkaan niiden ruoista, ei se parantuminenkaan nopeasti käynyt. Kai se oli jonkinlainen pakko-anoreksia.

Kadulla oli tästä huolimatta kivaa. Mä oon aina pyrkinyt saamaan ihmisiä nauramaan, ja kohtuu usein me järkättiin kaverien kanssa puistossa mitä tahansa ohjelmaa, millä ruokaa sai - stand-uppia, näytelmiä, hupipitoisia rallatuksia, myytiin piirroksia tai piirrettiin ihmisten käsiin, ja välillä yksinkertaisesti kerjättiin kippo nätisti kourassa. Viimeisin mun tällainen kerjäysreissu jäi aika ikimuistoiseksi. Kaverit oli ehdottanut että mä pukisin ylleni hameen, ja matkisin mahdollisimman tyttömäistä viimeiseen tiimaan, jos vaikka nätti tyttö saisi enemmän hiluja kasaan kuin sievä pikkupoika niin kuin minä. Tää homma alkoi ihan hyvin, kunnes eräs nimeltämainitsematon (lue: Izumi) jäbä onnistu kerran ajamaan multa melkein tajun kankaalle kun törmäsi muhun vahingossa fillarinsa kauppakassilla. Taisin olla heppoista tekoa kun sain siitäki törmäyksestä nenäverenvuodon.... (Tai höhö sit sit johtu Izumin niin kauniista naamasta pfft.)

Kesä on ehkä mun... kakkoslempparivuodenaikana. Syksy on edelleenkin mun suosikkini, koska silloin on just sopivan lämmintä, ja lisäksi mä tykkään sateesta kun silloin saa rauhassa käpertyä peittoon ja syödä siellä voileipää ja juua kaakaota. En mä silti haluais suoraan syksyynkään hypätä :'D Tänä kesänä ois kiva vaan päästä loikomaan auringossa ilman että palaa liikoja, viettää aikaa ihmisten kanssa ja katsoa ettei Izumi löydä vaikka... mua parempaa seuraa o_o Tällä viikolla vois houkutella sen mun kanssa syömään jäätelöä keskustaan.... Mistä tulee mieleeni että jäätelö maksaa ja mun pitäisi tolla tekemässä töitä että mä saan sitä rahaa maksaa se jäätelö. Ups. Jatkanpa siis... eläinmaailman ihmeellistä piirtämistä ->

Multa tulee tällä viikolla muuten jonkinlainen ystävä-postaus o.o Kunhan.. saan vain piirrettyä niistä jonkinlaiset kuvat kun en kameraa omista ja Izumin kameraa on vieläkin vaikea käyttää.

2 kommenttia:

  1. Aron pieni tekniikkarajoitteinen.

    VastaaPoista
  2. Aron: D: Noku se kamera on jotai varmaan sen isoisän aikaisia että siinä menee aikasa enneku se menee ees päälle ja sitte ku se menee nii se sammuu itsekseen ja kuvat tärisee ja sitte ku painaa vahingossa väärää nappia ni kuvista tulee ihan hassuja. Kavereilla on äkkiä harmaa iho tai sit mä onnistun poistamaan ne kuvat...

    Iitu: Vähän armoa ._.

    VastaaPoista