lauantai 11. kesäkuuta 2011

Bailamos o.o

Kirjoittaja: Aron.

Suloisen lämmintä viikonloppua kaikille \0 Poikkesin käymään viikonloppureissulla Iitun luokse koska elämä tylsää oli ja kauhistuin, kun täällä oikeasti käristyy hengiltä ö__ö Kykin suunnilleen tunnin tuossa torstaina auringossa, ja sitten pitikin jo juosta sisälle ja kiljua Iitulle että eikö sillä hölmöllä ole aurinkorasvaa. No ei tietenkään ollut D: Nyt on naama punaisenkukertava ja näytän tosi epähehkeältä.

Nojoo, muuten reissu tänne on mennyt iloisesti. Torstai-iltana tosin iski kamala tylsyys kun Iitu datasi eikä halunnut touhuta mun kanssa, joten kostin kauniisti ja rosvosin sen puhelimen omiin tarkoituksiini. Toisin sanoen soitin kaukopuhelun Izumille ja käskin sitä tulemaan tänne mun kanssa ówò Olen ikävöivää tyyppiä, kyllä. Iitu ei tainnut tykätä kun ne kaukopuhelut tosiaan maksaa..... pelottavan ymmärtäväinen se tosin oli. Hymyili vaan vieressä ja kyseli että jääkö se Izuliini sitten yöksi asti.

Perjantaiaamuna melkeen potkin sitten Iitun ylös, että mennään jo, kiire kiire kiire ja sun pitää olla niissä sun hommissa ihan pian. Tarkennuksen vuoksi - se oli opiskelupaikkansa kautta päätynyt lipunmyyjäksi johonki random-tapahtumaan ja sai mut ja Izumin sinne mukaansa, kun kertoi että siellä soitetaan kaunista musiikkia. Otin vinkistä vaarin (en tosin sanonu Izulle yhtään mitään), ja halusin tietty mukaan. Tanssimaan ja muuta tällaista mukavaa. Olin tosin vähän etuajassa tän innokkuuteni kanssa... Herättelin Iitua siinä aamuyhdeksältä, kun sen piti olla töissä vasta illalla puoli seittemän...... ups. Eipä me siinä sit enää nukuttukaan, Iitu oli vähän ärrinmurrin koko päivän, varmaan huonot yöunet ja muuta tällaista kurjempaa.

Päivä kuitenki kulu sinne iltaan asti, lähdettiin keskustaan ja ooteltiin siinä että tapahtuma starttailee. Iitu oli myymässä lippuja ja mää siinä pääportin läheisyydessä ootin Izumia. Iitunki mieliala onneks alko vähän kohoamaan siinä sitä mukaa mitä enemmän pääsi ihmisiä palvelemaan ja kun ne oli hyvällä tuulella, ja kasin maissa se ekalla tauollaan oli jo naama kohtuullisen hangonkeksilläkin. Izukin oli siinä välissä ehtinyt paikalle (nauratti kun siinä jonossa oli siitä sellaine luolamiesversio..... sekseintä ikinä ja silleen.) ja mää raahasin sen noppeesti heti kasilta tanssimaan ku tuli niin valssia musiikkia. Tais Iitulla olla taustatodistajana aika hauskaa kun mä en taaskaan tuntenut ihan käsitettä rytmitaju...... Yritin saada Izumia humppaamaan mut se karkas nopeasti tilaamaan itselleen kaljaa ja mä jäin itekseni loikkimaan. Hetken aikaa mää siinä jaksoin nolata itteeni, mut päädyin itsekin sit kärkkymään Iitun luokse, Izumin seuratessa kiltisti perässä.

Hmmm no mitähän muuta. Kuunneltiin paria suomalaista livebändiä siinä, oli jotaki Neljän suoraa ja sitte Iitu katto viel Popedan.. me lähtiin siin välissä sen kämpille ku mulla alko joteki melusaaste mennä korviin liiaksi ja nälkä kaivo vatsaa. Tänään ois tarkoitus mennä uudestaan sit !

Mun ystäväpostauksen kakkos-osan saatte sit huomenna. Mä en osannut öö... piirtää tänään. Kukaan mun kavereista niis kuvis ei näyttänyt iteltään, ja mulle iski vaan depis ja olin ihan möö annanpa olla .w.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti