sunnuntai 11. joulukuuta 2011

Elämää pikkujoulujen jälkeen.

Kirjoittaja: Aron.


Heippa ihmiset. Toivottavasti ootte siellä nätisti hengissä... Itestäni en voi sanoa samaa. Kunpa voisin.

Jouluun on alle parisen viikkoa, ja firma sai päähänsä että pidetään kunnolliset pikkujoulut, kun niitä ei viime vuonna pidetty ollenkaan kiireisten työviikkojen takia. Miekin sain kutsun nätisti, ja viisaana poikana päätin ottaa Izumin mukaan kun sillä on niin surullinen sosiaalinen elämä. Toi oli sitten vitsi.

Harvemmin oon ollut pikkujouluissa mitkä aikuiset ihmiset on suurella vaivalla järjestänyt. Viimeisimmät pikkujoulut vietin lastenkodissa kun olin viistoista, ja muistan sieltä vaan sen että me tehtiin pipareita ja saatiin koristella ne ihan miten haluttiin, tuijotettiin Disneyn joulupiirrettyjä ja piirrettiin paljon =u= Näissä aikuisten pippaloissa olikin sitten ihan eri meininki - kaikilla oli päällään sellaiset tosi hienot ja asialliset vaatteet, ihmisten hiukset oli kammattu ja koristeltu tyylikkäiksi millälie joulukukilla ja seppeleillä, ja joka paikkaan siellä juhlapaikassa oltiin ripustettu punaisia paperilyhtyjä. Izumi totes että ihan ku oltais oltu jossain porvarillisessa ilotalossa. Onneksi kukaan ei tainnu kuulla sitä...

Oltiin pirskeissä ehkä viitisen tuntia, ja mä ainakin aluksi yritin käyttäytyä arvokkaasti ja melkein pelottavan kohteliaasti, niin että pari toimituksen tyypiä peräti kysyi että oonko mä napannut pari rauhoittavaa tai leikannut puolet aivoista pois kun en juossut vaan ympäriinsä nauraen sitä niin hurmaavaa helisevää nauruani.

Tätä virallisuutta kesti siihen asti kunnes mä löysin boolimaljan ja Izumi oli mennyt siksi aikaa vessaan. Heti alkuun totean että en tosissaan oo mikään alkoholin rakastaja, mutta se booli oli niin .... 


Ne oli laittaneet siihen jotain tosi makeaa ja hedelmäistä, sellaista sopivan mietoo alkoholii mikä maistu melkeen kermaisellekin o--o Mää naukkailin sitä tietysti hirveessä fiiliksessä varmaan kolme mukillista peräjälkeen sillä aikaa kun mun niinsanottu suojelijani oli vessassa, ja kiitos mahtavan fysiikkani (= painoindeksillä 17 varustetun kroppani) menin saman tien hienoiseen hiprakkaan ja aloin kikattamaan ihan aivottomillekin läpille, ja vielä vakavammillekin jutuille mistä kaikki muut puhui.... Onneksi en sentään äitynyt strippaamaan julkisella paikalla kun nautittuani tunnin sisään varmaan litran verran boolia päätti Izumi että oli mun aika lähteä tutimaan. Kuitenkin just kun oltiin lähdössä, lykkäs mun uunituore kustannustoimittajani Maya mun takintaskuun pullon kermalikööriä ja... viisaana mie sitten nappailin siitä puolet bussissa.

Tänään se kaikki onki sitten kostautunut. Izumi on pirteänä poikana tehnyt sapuskaa ja kouluhommiaankin peräti jonkun verran, kun mä olen maannut sängyn pohjalla ihan armottoman säälittävässä kunnossa.

Älkää lapset juoko likööriä.



P.S Ketuttaa, kun yritin eilen ennen jouluihinlähtöä laittaa tänne uutta Iitun tekemää leiskaa niin joku hommassa kusi kun tää kysyi jotain XML-härdellii enkä tajunnu siitä mitää D::: Kattokee ny ku se teki hienon:


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti