lauantai 3. syyskuuta 2011

teetä, keksejä ja sympatiaa.

Kirjoittaja: Aron.


Uaaah. Sataa vettä. Miksi.

Mää oon varmaan viimeiset kaksi tuntia viettänyt istuen ikkunalaudalla oottamassa että jotakin muuta kuin sadetta satais Tokion niskaan tänä iltana... Mää ehdottaisin sille ihme Esterille joka kai elää siellä taivaassa et se vois välillä lähettää meille maan ja muiden planeettojen asukeille (... eiku se sade taitaa tulla vaan maahan. Tänne meijä planeetalle.. unohtakaapa äskeinen.) vaikka.... vaahtokarkkeja. Tai sit vois sataa välillä vaikka kukkia, perhosia, tai ihan mitä tahansa muuta kivaa. Okei ennenku alatte epäillä että kirjoitanko mää tätä tekstiä ihan päissäni niin taidan lopettaa toivomusten lähettämisen virtuaalisessa muodossa sille luontoäiti Esterille, ja kerron vaikka siitä mitä oon tehny.

Mä tunnun ottavan tän sateen ylimaallisen saapumisen raskaammin kuin jotku toiset, eli toisin sanoen mun kanssa-asujani. Izumille tää kaikki on vaan 'luonnon normaalia kulkua, ei se tästä muuksikaan voi oikeen muuttua'. No, okei onhan se.. oikees mut MMMEH en mie silti tykkää syksystä kauheena :'c Tykkään siitä vaan siks että silloin voi istuu paljon sisällä jaaaaa esimerkiksii... 


juoda oikeen kamalasti TEETÄ owo No ite oon enemmän yleenä kaakao perään, mut tee jotenki passaa nyt syksyllä, varsiki jos sen kanssa on saatavilla keksejä. Mie oon viimeisen viikon ajan yrittänyt oppia juomaan teetä, ja oikeestaan mun vaihtoehdot on vaan Izumin varastoissa, mustaa ja vihreetä. Se ite nimittää niitä ihme 'miesteeksi', ku ite oon kuullu että vaa homppelit juo teetä :D.......  Nojoo sillä on tarve vaan todistella miehistä ylpeyttään.

Mutta joo. Näin syvällisiä lärinöitä teestä teille ma tarjoilen. Oiskoha mulla mitään jännempää. Örk. On mulla teille kauniita kuvia.

lisää huomio 'söpö' tähän.

leikin vähä kuvanmuokkaust :3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti