keskiviikko 7. maaliskuuta 2012

Haru, desuuu!

Kirjoittaja: Aron.


Heippa taas kaikki! ... Alan pikkuhiljaa uskoa että toi tervehdys alkaa olla ihan liian lapsellinen. Pitäisköhän mun aloittaa tästä lähin coolisti merkintä vaan sanomalla terska tai jotain muuta älykästä. Hmm, kokeillaas!

Termos, ihmiset. Okei mennään tällä.

Onko kukaan sattunu huomaamaan että pirskules, se kevät oikeesti tekee jo tuloaan :D Näin voisi sanoa ainakin Tokiossa, vaikka nyt viimeiset pari päivää (köhviikkoaköh) onkin ollut semmoinen epätavallisen märkä ja kosteahko, vetinen vuodenaika meneillään. Mutta siitä viis, koska yksi rakkaimmista ystävistäni, aurinkokin on viitsinyt tulla mua joskus moikkaamaan!

Vitfi osaan käyttää Gimppiä. Näyttää härskiintyneelle paprikalle.

Olen laskenu että mun kesälomaani on enää neljätoista viikkoa. Jeeee... Nyt voisi siis olla loistava aika puhua kesäsuunnitelmista ja siitä mitä uskomattomia seikkailuita aion kokea tänä vuonna mutta toisaalta... turha sitä listaa on vielä tehdä kun muutan mieltä kuiten sata kertaa sen jälkeen. Siksipä voisin ehkä ekana tehdä listan siitä mitä tahdon vielä kevään aikana tehdä! Sori jos ette listoista tykkää. Aina voitte mennä Youtubeen ja kuunnella musiikkia sen aikaa kun mä selitän. *nyyhkyttää nurkassa ja syö suklaapisarakeksejä sanoessaan tämän* .... Missatkaa tuo, mulla meni höyhenenpalanen silmään.

1. Tahdon nähdä vähintään kuusi auringonlaskua. Ja niitä nousujakin ehkä. Vähän niin kuin se Pikku Prinssi! Tosin se vissiin näki niitä sen noin 42, eikä yhtä per aamu. Kateellisuuteni on ylitsetunkevaa, varsinkin kun ite olen niitä jotka herää sen kolme tuntia auringonnousun jälkeen. Möh.

2. Käydä Tokion Kanda Matsuri-festivaaleilla! Siellä on kaikki ihmisiä, paraatia, myyntikojuja ja muuta kivaa. Kyseinen häppeninki on muuten yksi Japanin kolmesta suurimmasta festivaalista. Ja sinnehän mennään toki kimonoissa. Nyt potkaisen henkisesti kaikkia hellästi jos aloitte ajatella minun päälle wa-lolitan kimonoa. Minä menen miehekkäästi yukatassa perkele.

3. Käydä ruokkimassa sorsia. (perinne parin vuoden takaa syksyltä, kun Izumin kanssa hiipparoitiin keskustaan ja syötettiin nälkiintyneitä sorsia melkein-pilaantuneella leivällä. Että oli nättiä.

4. Käydä katsomassa kirsikankukkia.


"ME WAAANTS!"
5. Käydä katsomassa tämä elokuva:



6. Viimeisenä muttei suinkaan vähäisimpänä: aion muuttaa uuteen asuntoon! :D Hommahan meni niin, että mulle ehotettiin miun duunipaikassa tuskin viikko sitten että siirtyisin vakituisesti kuvittajaksi, ja samassa lykyssä ne tarjos mulle työsuhde-etuna uutta asuntoa mikä olis ilmeisesti vähän lähempänä keskustaa. Eihän me Izun kaa nyttenkä kaukana asuta, mut se seuraava asunto on ilmeisesti peräti kymmenen neliötä isompi ja mulle on sinne rakennettu erikseen työhuone.

Näit reside.... residesejäköhän ne oli. Jotakin sinne päin. Anyways, niitä on yleensä annettu silleen taiteilijavieraille mut mun kohalla onni potkas näin (: Izumi on aika ulalla tästä mut kai se on salaa innoissaan. Saa se ainaki enemmän kaappitilaa niille sadoille vaatteilleen. Muutto ois luvassa huhtikuun ekalla viikolla, ja siihen mennes pitäis saada kaikki kasaan. Hihii !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti