maanantai 4. heinäkuuta 2011

Sadepäivän hupia.

Kirjoittaja: Aron.

Oho täällä on.. uusi ulkoasu :o Ei kyl kovin kesäinen jos nyt mun mielipidettä kysytään, mutta tykkään o-o Itse hyvä kun osaan tekstiä tänne lisätä, niin olen tyytyväinen owo

Tässäpä dataan tällä erää vielä pohjoisessa, Suomessa vähän toisaalla kuin juhannuksena. Oliverin kanssa tuli pidettyä tosi hauskaa, mitä nyt vähän kielimuuri tuli vastaan kun toinen on syntyjään japanilainen ja Oliver puhuu japaniaa vaan sanakirjan ja parin kielikurssin pohjilla. Ihana reissu joka tapauksessa, ois kivaa reissata sen kanssa useamminkin...

Nyt täällä sataa vettä, mälsää. Tuli muuten vietettyä nimipäivää viime perjantaina! Iitu leipoi ilmeisesti mulle kakun, tai ainakin sellainen sillä oli jääkaapissa..... Muuten olin hirmun levoton, pompin seinille ja rallatin turhanpäiväisiä lauluja että saisin huomiota ja blablablah~ Tämä viikko menee varmaan aika sateisissa tunnelmissa, kiusaan Iitua joka etsii cossipukuunsa osia tuskanhiki otsalla, ja tuijottelen haikeasti pihalle miettien turhanpäiväisiä asioita.

Mun teksistä alkaa hiipua tämä.... onko se sana lokiikka? Joku sellainen kuitenkin, niin liittelen tähän loppuun jonku jännäjutun minkä Iitu löysi jostai blogista :D

Tee tämä lempibändistäsi blogiisi (okei ei pelkästään mun blogi mutta teen silti mwahaha.)

1. Mikä on lempiartistisi nimi?
Se on suuri taistelu KAT-TUNin ja BUCK-TICKin kesken..... Pakko sanoa varmaan BUCK-TICK koska pyske.... psykedeeria.. Mikä se sana oli D;

2. Oletko antanut artistille ns. lempinimiä ?
Bukkis.

3. Onko sinulla yhtään sen levyjä ?
Eeeeip.

4. Entä muuta fanikamaa?
Lukee sen nimi mulla mun työlaukussa :o

5. Kuka jäsenistä on lempparisi?
En oo syventyny ite artisteihin suuremmin..... olen laiska, hai hai.

6. Mitkä ovat lempibiisisi artistilta?
LIMBO ja Beauty tulee ekoina ainakin mieleen owo

7. Oletko ollut kyseisen artistin keikalla ?
Oon aika pelokas käymään livekeikoilla..... suosin mieluummin kotonakuuntelua koska BUCK-TICKin keikoilla näyttää yleensä olevan aika... murskaava tunnelma.

8. Lempi albumisi kyseiseltä artistilta?
Ööö ööö öööö. Kirjastosta ainakin lainaan useimmiten sen Mona Lisa OVERDRIVEN et... se varmaankin.

9. Jos saisit tavata yhden bändin jäsenistä, kenet tapaisit ?
En ketään kun ne on niin pelottavia o--o katsokaa nyt niitä, mie juoksisin pakoon:o



10. Oletko itkenyt jonkun artistin kappaleen takia? Jos olet niin minkä?En tapaa itkeä minkään yhtyeen kappaleille oikeestaan...
11. Minkä maalainen lempiartistisi on ?
Suoraan Nipponilasta.

12. Oletko rekisteröitynyt artistin fanifoorumille?
En mie sellasilla käy o-o

13. Mikä oli ensimmäinen biisi jonka kuulit artistilta?
LIMBO. Taitaa olla mun ikuinen rakkaus..

14. Pidätkö biisistä yhä?
*tässä kohtaa sinä selaat tätä tekstiä vähän ylemmäs :D*

15. Mikä on artistin paras musiikkivideo ?
Niistä harvoista mitä tiedän nii örrr varmaan Heaven. Tykkään videon värimaailmasta o.o

16. Katsotko lempiartistisi videoita usein?
Eeeehen. YouTube lataa niitä hitaasti ja Izulla ei ole mitään jännää musiikkikanavaa missä näitä soitettais.

17. Kuinka monta jäsentä bändiin kuuluu?
Viisi viime tietoni mukaan?

18. Oletko nähnyt unta artistista?
En onneksi O_O

19. Ja herännyt pettyneenä, kun uni ei ollutkaan totta?
Katso edelliseen ^

1 kommentti:

  1. Aronin postauksia on niin ilo lukea. Toi sen kuvake on rakkaus. Pakko kommentoida tähän, ole hyvä. /"D

    VastaaPoista