lauantai 9. heinäkuuta 2011

Naurukuolema.

Kirjoittaja: Aron.

Okei, tullut taas vietettyä laatuaikaa Iitun kanssa....... suunnilleen koko viikon. Hellettä riittää edelleen, mutta ilmeisesti ens viikolla vähän helpottaa. Mikä helpotus oikeasti. Tuntuu että tää kuumuus pehmentää aivoja vähän samaan tapaan mitä sokeri sulaa kuumassa kasarissa. Iitu voi todistaa kun se yritti tänään sulattaa sokeria kun se teki kinuskisoossia ja pimahti täysin kun se kastike feilas D: Onneks jäätelö maistuu hyvältä ananaksenki kanssa ilman sitä kinuskia~

Huomasin muuten että jäi viime kerralla toi jännä päivätehtävä tekemättä niin  saatte taas tänään uuden jännätiedon miusta. Eheh mitähän sieltä tälläkin kertaa paljastuu....

Sitä ennen haluun kuitenkin jakaa teidän kanssanne aivan saamarin aivottoman videon joka vähän antaa teille kuvaa siitä, millaista ihmistä mä olen tämän viikon saanut kestää....



Niin ja vieressä on sen iloinen kaveri. En ymmärrä yhtään mitä se puhuu tossa mutta....... öh no, päätelkää. Psykopaattihan se on joka tapauksessa. Nyt tää kuumuus kuitenkin alkaa vaivaamaan mua niin etten jaksa kirjoittaa millään pidempää postausta (Iitu asuu tropiikkisessa metsikössä) niin että vielä loppuun:

Päivä 12 - Jotain mitä haluan vielä saavuttaa

Mulla on ikäisekseni järjettömän lyhyt lista tavoitteita. Tai siis, musta tuntuu että kaikilla muilla parikymppisillä on vähintään se oikea suunnitelma, sekä ne kuuluisat b-, c-ja parhaimmillaan d-ja e-suunnitelmat, mitä ne aikovat tulevaisuudellaan tehdä.... Mulla on korkeimmillaan kaksi tavoitetta. Ekana varmaan olis, ettei mun tarttis ikinä aatella mitenkään ankeasti mun kurjemmanpuoleista menneisyyttäni ja että mä pystyisin kasvamaan kaiken maailman kokemusten kautta. Äiti ainakin ilmeisesti on elänyt omaa elämäänsä siihen tyyliin. Toisekseen mulla olis tavoitteena saada elämälle vakaa pohja, tai ainakin suuntaviivat oikealle reitille. Sillain että mä tietäisin mitä tietä kulkea, että elämä vakiintuis ja sais joku ilta käpertyä vaikka jonkun viereen nukkumaan.

Olikohan toi viimeinen typerästi sanottu. o.o

1 kommentti:

  1. Esiteltyäni kyseistä videota Empsalle niin se halus yllättäen pelata tekkeniä... B"D

    VastaaPoista